| Sponsoreret indlæg – samarbejde med Bog&Idé |
★★★★★
Titel: Jytte vender tilbage // Forfatter(e): Morten Münster // Forlag: Gyldendal Business // ISBN: 9788702297690 // Serie: – // Udg. dato: 01-09-2020 // Original titel: – // Læst på: Dansk
Jeg var tidligere på bloggen inde på udgivelsen Jytte fra marketing er desværre gået for i dag af samme forfatter. Jeg var svært glad for den første, så jeg sprang direkte videre til fortsættelsen i håb om flere tips, gode historier og erhvervsmæssigt tricks. Og alt det fik jeg i overflod.
Jytte vender tilbage med endnu mere humor og brugbare anekdoter
Hvor vi i den første bog kom gennem rigtig mange anekdoter og brugbare tips, er fortsættelsen lidt tungere i stoffet, men på ingen måde mindre interessant. Ved du måske, hvor mange % af en vej kan være udnyttet, når den når sin max kapacitet? Hint: Færre end du måske tror. Jeg grinte højt og længe, da Morten Münster kommer ind omkring som nævnt på bagsideteksten “Hvorfor Randers Kommunes strategi ligner angrebsmanualen fra D-dag (og hvorfor det ikke er et kompliment)”. Det var så sandt og så enormt tragikomisk. Sådan var mange af de små historier, der danner baggrund for strategier og muligheder. Som marketing- og kommunikationsuddannet (og -interesseret) var det virkelig en interessant udgivelse. Og den sætter spot på så enormt mange fejl og misbrug af muligheder både i virksomheder, kommuner, brancher og dagligdag.
Jeg fik enormt meget ud af Jytte vender tilbage, ligesom jeg gjorde af den første. Både personligt, men i særdeleshed i forhold til mit professionelle virke. Jeg kan helt bestemt anbefale dem begge til vidt og bredt. Jeg tror ikke, der er mange, der ikke vil kunne få noget brugbart ud af dem. Helt klart stjernerne værd!